سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

تجارت آرايشگري

۲۳۱ بازديد

تجارت سلماني داراي سابقه اي طولاني:

Image result for barber

ريش تراش را در ميان آثار از عصر مفرغ (حدود 3500 سال قبل از ميلاد) در مصر يافت شده است. در فرهنگ مصر باستان، آرايشگاه مردانه افراد بسيار محترم بوده. كاهنان و مردان طب اولين نمونه هاي ثبت شده از آرايشگران مي باشد. در برخي از قبايل اوليه [كه؟]، آرايشگر يكي از اعضاي مهم ترين بود، به عنوان اعتقاد بر اين بود كه برخي از ارواح شيطاني مي تواند بدن يك فرد از طريق موهاي خود را وارد كنيد، و برش آن را راهي براي بيرون راندن آنها بود. با توجه به اعتقادات معنوي و مذهبي خود، آرايشگاه مردانه حتي مراسم مذهبي مانند ازدواج و كودكان تعميد انجام مي شود. در طي اين مراسم، آنها را مو مردم ترك حلق آويز كردن تا بعد از رقص آنها پس از آن قطع مو و كراوات آن را پشت محكم به طوري كه هيچ ارواح شيطاني مي تواند وارد و روحيه خوبي مي تواند فرار كنند.

 مردان در يونان باستان بايد خود ريش، مو، ناخن و كمرنگ و سبك توسط κουρεύς (cureus)، در ميدان (بازار) كه همچنين به عنوان يك گردهمايي اجتماعي براي بحث و شايعات بي اساس بوده است. Barbering به رم توسط مستعمرات يوناني در سيسيل در 296 سال قبل از ميلاد معرفي شد، و آرايشگاهها به سرعت مراكز بسيار محبوب براي اخبار روزانه و شايعات بي اساس شد. بازديد صبح به tonsor بخشي از زندگي روزمره تبديل شد، به عنوان به عنوان سفر به حمام هاي عمومي، و براي اولين بار اصلاح يك مرد جوان (tonsura) مهم يك بخش ضروري از آمدن او از مراسم سن در نظر گرفته شد. چند tonsores روم ثروتمند و با نفوذ شد، در حال اجرا مغازه ها كه مكان هاي مورد علاقه عموم مردم جامعه بالا بود.

با اين حال، بسياري از تجار ساده است، كه عرض كوچك متعلق و يا در خيابان براي قيمت هاي پايين كار مي كردند. سلماني در Fluvanna، تگزاس، به عنوان بخشي از يك روستاي پيشگام در اسنايدر در اسكوري شهرستان در غرب تگزاس دوباره بازسازي شد. داخلي فروشگاه يك آرايشگاه مردانه، حدود 1920 با شروع از قرون وسطي، آرايشگاه مردانه اغلب به عنوان جراحان و دندانپزشكان خدمت كرده است. علاوه بر كوتاه كردن مو، آرايش مو، و خاشاك، آرايشگاه مردانه انجام عمل جراحي، حجامت و زالو درماني، حجامت، آتش سوزي، تنقيه، و استخراج از دندان.

درآمد آنها را به نام "جراحان باربر". قطب آرايشگر، شامل راه راه مارپيچي قرمز و سفيد، نماد جنبه هاي مختلف هنر و صنعت. آرايشگران پرداخت بالاتر از جراحان بود و جراحان به كشتي هاي جنگي بريتانيا در طول جنگ نيروي دريايي وارد شدند. برخي از وظايف سلماني شامل دستكاري گردن، تميز كردن گوش و پوست سر، تخليه جوش، فيستول و LANCING كيست با فتيله.
كلمات كليدي مرتبط: آگهي استخدام مهندس برق , كار در منزل سايت در فيروزكوه , استخدام حسابدار تهران , خيابان طالقاني آرايشگر پاره وقت , مجري راديو و تلويزيون , استخدام تعميركار ميدان امام خميني , آگهي استخدام تايپيست , حقوق يك مدير عامل بندرعباس , استخدام منشي در منزل , ساندويچ زن تمام وقت در منطقه 1 در بهترين نقطه شهر ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.